VLAŠIM "B"(ML.ŽÁCI) 1 : 5 VLAŠIM "A"

02.10.2014 21:17

Na čtvrtek 2.10.2014 jsme dojednali přípravné utkání s našimi kamarády, s Vlašimí "B", mladšími žáky vesměs ročníkem 2004 a 2003, vedené trenéry Slabým a Dubem. Hrálo se v krásném areálu Sokola Libež, na perfektním pažitu, na velkém hřišti 7 + 1 v poli. Po dohodě jsme hráli 5 x 15 minut, s pravidly mladších žáků, tedy s ofsside, tedy pro nás pojem neznámý. Musím jenom chválit, sice jsme vyhráli 5 : 1, ale víc mně těší výkon celého mužstva a jakým způsobem jsme soupeře přehráli. Až na první pětinu, kdy bylo utkání vyrovnané, jsme soupeře přehráli jak kombinačně, tak na šance, ale i fyzicky. Utkání mohlo skončit pro nás ještě lepším výsledkem, výborně zachytal soupeři gólman a několik našich akcí skončilo ofsside, ale to jsem hráčům nevyčítal, nevědí vůbec co to je. Celému týmu se takový způsob hry, tedy 7 + 1 na velkém hřišti, velmi líbil, měli více času na zpracování, kombinaci, ale i uznali, že toho mají fyzicky dost, že se musí více běhat. Já jsem velmi spokojen ze všemi hráči, všichni chtěli hrát, někteří hráči mně mile překvapili. MF.

Zpět

Vyhledávání

© 2011 Všechna práva vyhrazena.